Skip to main content

Κλειστά σχολεία σε πολλές περιοχές λόγω της κακοκαιρίας “Byron” – Μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης

Λόγω της κακοκαιρίας “Byron”, πολλές σχολικές μονάδες σε διάφορες περιοχές της χώρας θα παραμείνουν σήμερα κλειστές, με τα μαθήματα να πραγματοποιούνται μέσω τηλεκπαίδευσης.

Κλειστά θα παραμείνουν σχολεία σε Χαλκιδική, Πιερία, Αττική και άλλες περιοχές, σύμφωνα με σχετικές αποφάσεις δήμων και περιφερειών.

Στην Πιερία, τόσο ο Δήμος Κατερίνης όσο και ο Δήμος Δίου–Ολύμπου ανακοίνωσαν ότι οι σχολικές μονάδες δεν θα λειτουργήσουν σήμερα, Παρασκευή, λόγω της αναμενόμενης επιδείνωσης των καιρικών φαινομένων. Με απόφαση του αντιδημάρχου Κατερίνης, Γεώργιου Κοκαβίδη, όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις δημοτικές ενότητες Κατερίνης, Πέτρας, Πιερίων, Παραλίας, Κορινού και Ελαφίνας θα παραμείνουν κλειστά. Το ίδιο ισχύει και για τα νυχτερινά σχολεία, ενώ δεν θα λειτουργήσουν οι Δημοτικοί Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί.

Αντίστοιχα, η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής ανακοίνωσε ότι, με απόφαση της Αντιπεριφερειάρχη Αικατερίνης Ζωγράφου, όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα μείνουν κλειστά σήμερα, Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου.

Κλειστά θα είναι και όλα τα σχολεία της Αττικής. Η απόφαση, που ελήφθη από τον Περιφερειάρχη Νίκο Χαρδαλιά μετά από συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και την ΕΜΥ, στοχεύει στην προστασία μαθητών και εκπαιδευτικών, καθώς οι συνθήκες μετακίνησης αναμένεται να είναι ιδιαίτερα δυσμενείς σε πολλές περιοχές του Λεκανοπεδίου.

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού επιβεβαιώνει ότι όπου αναστέλλεται η λειτουργία των σχολείων λόγω καιρού, τα μαθήματα θα γίνουν μέσω τηλεκπαίδευσης, όπως προβλέπει η νομοθεσία.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις, σχολεία δεν θα λειτουργήσουν στους εξής δήμους:

  • Ταύρου
  • Μοσχάτου
  • Ορεινής Καλαμπάκας
  • Δίου–Ολύμπου
  • Κατερίνης
  • Ρόδου
  • Κάσου
  • Τήλου
  • Σύμης
  • Καστελόριζου
  • Ανατολικής Μάνης
  • Ευρώτα
  • Μονεμβασιάς

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ παραμένει σε συνεχή επικοινωνία με τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, παρακολουθώντας την εξέλιξη των φαινομένων.