Skip to main content

Ποινικοποίηση της αθωότητας στο Λουτράκι: Η «Woke» υστερία και η έλλειψη παιδαγωγικής κρίσης στέλνουν 6χρονα στο Αστυνομικό Τμήμα

Στο Λουτράκι, μια εκπαιδευτικός κατήγγειλε στην Αστυνομία ένα παιδί 6 ετών για «σεξουαλική παρενόχληση» επειδή την αγκάλιασε. Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοβαρό προβληματισμό για τα όρια της παιδαγωγικής πρακτικής και την προστασία της αθωότητας των παιδιών. Ο Γεώργιος Κομνηνός τοποθετείται με αυστηρότητα για το γεγονός, ως πολιτικός και γονιός.

Ακολουθεί άρθρο του Γεώργιου Κομνηνού Τομεάρχη Πολιτισμού και Πολιτευτή Α’ Θεσσαλονίκης με την Ελληνική Λύση – Κυριάκος Βελόπουλος. Υπήρξε πρώην μέλος της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας, πρώην Αντιπρόεδρος της Ένωσης Γονέων κ Κηδεμόνων του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου αλλά και Συλλόγων Γονέων κ Κηδεμόνων όλων των σχολικών βαθμίδων.

”Το περιστατικό στο Λουτράκι, όπου μια εκπαιδευτικός εικαστικών κατήγγειλε στην Αστυνομία έναν μαθητή μόλις έξι ετών για…” σεξουαλική παρενόχληση ” επειδή την αγκάλιασε, δεν προκαλεί απλώς οργή. Προκαλεί τρόμο για το πού βαδίζει η ελληνική εκπαίδευση και η κοινωνία μας. Μιλώ όχι μόνο με την πολιτική μου ιδιότητα, αλλά κυρίως ως γονιός και ως άνθρωπος που έχει υπηρετήσει επί χρόνια το γονεϊκό κίνημα, έχοντας διατελέσει μέλος της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Κεντρικής Μακεδονίας.

Γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα των σχολείων, τις αγωνίες των γονέων, αλλά και το δύσκολο έργο των εκπαιδευτικών. Όμως, αυτό που συνέβη ξεπερνά κάθε όριο λογικής και παιδαγωγικής επιστήμης. Η Αθωότητα στο Απόσπασμα.

1- Είναι αδιανόητο, σε μια χώρα που γέννησε τον ανθρωπισμό, να βαφτίζουμε την αυθόρμητη εκδήλωση αγάπης ενός νηπίου ως «σεξουαλική παρενόχληση». Πόσο διεστραμμένη μπορεί να είναι η οπτική κάποιου για να δει πονηριά στην αγκαλιά ενός εξάχρονου; Αυτή η νοσηρή νοοτροπία, εισαγόμενη από τις χειρότερες εκφάνσεις της «political correctness» και της «woke» ατζέντας, δηλητηριάζει τις ψυχές των παιδιών μας.

2. Έλλειψη Παιδαγωγικής Επάρκειας : Ως άνθρωπος που έχει παλέψει μέσα από τους Συλλόγους Γονέων για σωστή παιδεία, αναρωτιέμαι: Πού πήγε ο παιδαγωγικός ρόλος; Ο δάσκαλος οφείλει να καθοδηγεί, να εξηγεί, να διαπλάθει. Όταν η πρώτη αντίδραση σε μια “παρεξήγηση” είναι η κλήση της Αστυνομίας, τότε ο εκπαιδευτικός έχει αποτύχει οικτρά στον ρόλο του. Η συγκεκριμένη αντίδραση δεν είναι απλώς υπερβολική, είναι κακοποιητική για την ψυχολογία του παιδιού.

3. Το Νομικό Παράλογο :Η κίνηση στερείται και νομικής σοβαρότητας, καθώς παιδιά κάτω των 8 ετών δεν έχουν ποινική ευθύνη. Το μόνο που κατάφερε η εν λόγω κυρία ήταν να τραυματίσει ψυχικά ένα παιδί και να αναστατώσει μια ολόκληρη τοπική κοινωνία, επιδεικνύοντας επικίνδυνες εμμονές. Η Θέση μας.

Ως Ελληνική Λύση και ως Γεώργιος Κομνηνός, απαιτούμε άμεσα την προστασία των μαθητών από τέτοιες συμπεριφορές. Τα σχολεία μας δεν είναι πεδία άσκησης προσωπικών νευρώσεων. Οι γονείς πρέπει να νιώθουν ασφαλείς όταν αφήνουν τα παιδιά τους στο σχολείο. Η αυστηρή αξιολόγηση της ψυχοπαιδαγωγικής επάρκειας όσων έρχονται σε επαφή με μικρά παιδιά είναι μονόδρομος. Κάτω τα χέρια από την αθωότητα των παιδιών μας. Η παιδική αγκαλιά είναι ιερή, δεν είναι ποινικό αδίκημα. Ως εδώ με την παράνοια”.