Skip to main content

Η Klavdia κατακτά και το διεθνές κοινό – Το άλμπουμ της έχει συγκεντρώσει πάνω από 55 εκατ. streams

Η Klavdia στον πιο iconic δρόμο του κόσμου — και το game συνεχίζεται

«Μαμά, είμαστε στους Times Square!», έγραψε ενθουσιασμένη η Klavdia (Κλαυδία) στο Instagram. Η Ελληνίδα εκπρόσωπος της Eurovision 2025 έκανε το επόμενο μεγάλο βήμα στην καριέρα της, συμμετέχοντας στην παγκόσμια καμπάνια EQUAL του Spotify.

Η εικόνα της εμφανίστηκε σε ένα τεράστιο digital banner στην Times Square της Νέας Υόρκης, εκπροσωπώντας την Ελλάδα στο πλαίσιο της διεθνούς δράσης του Spotify – ένα ακόμη milestone, όπως η ίδια είπε, στη μουσική της πορεία.

Το Spotify επέλεξε την Klavdia ως πρέσβειρα της καμπάνιας, αναδεικνύοντας το single «Συντρίμμια» από το χρυσό άλμπουμ «Αστερομάτα» (Arcade Music / Panik Records), το οποίο έχει ξεπεράσει τα 55 εκατομμύρια streams.

Η καμπάνια EQUAL στοχεύει στην ενδυνάμωση των γυναικών στη μουσική βιομηχανία παγκοσμίως. Έτσι, η Klavdia κοσμεί το εξώφυλλο της playlist EQUAL Greece, ενώ το τραγούδι της περιλαμβάνεται και στην EQUAL Global, δίπλα σε καλλιτέχνιδες από περισσότερες από 40 χώρες.

Πρόκειται για ακόμη ένα σημαντικό βήμα για την Klavdia, που μετά τη Eurovision συνεχίζει να κατακτά κοινό πέρα από τα ελληνικά σύνορα, με τη φωνή και το προσωπικό της στίγμα.

Δείτε το προφίλ στο Instagram :

https://www.instagram.com/klavdiaitiz/?utm_source=ig_embed