Skip to main content

ΕΒΕΘ: Διαδικτυακό σεμινάριο για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας και τις νέες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειάς του για την ενημέρωση και υποστήριξη των επιχειρήσεων-μελών του, σε συνεργασία με την εταιρεία ENTERSOFTONE, διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο (webinar) με θέμα «Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Υποχρεώσεις, Λύσεις και Πρακτική Εφαρμογή», την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου, από 16:00 έως 17:30.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για την προσαρμογή τους στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς και της νομοθεσίας, δημιουργώντας νέες δυνατότητες ανάπτυξης και αναβάθμισης των λειτουργιών τους.

Στο πλαίσιο του webinar, οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν διεξοδικά από τους εισηγητές κ. Νικόλαο Φραγκιαδάκη, Λογιστή – Φοροτεχνικό, Σύμβουλο Επιχειρήσεων, CEO NAF ACCOUNTING TAX CONSULTING IKE, και την κα. Κωστούλα Ι. Μαζαράκη LLM, Εργατολόγο, συνεργάτιδα της Δικηγορικής Εταιρίας NOMOS, σχετικά με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας.

Οι ομιλητές θα εξηγήσουν ποιες επιχειρήσεις οφείλουν να εφαρμόσουν το μέτρο στο άμεσο μέλλον, καθώς και ποιες προβλέπεται να ενταχθούν σε επόμενη φάση.

Επιπλέον, θα παρουσιαστούν αναλυτικά οι διαδικασίες και τα απαραίτητα βήματα, ώστε οι επιχειρήσεις να κατανοήσουν πώς μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά να προσαρμοστούν στο νέο καθεστώς, εξασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση και ομαλή λειτουργική ενσωμάτωση του μέτρου.

Μετά την ολοκλήρωση των εισηγήσεων, θα ακολουθήσει ενότητα ερωτήσεων και απαντήσεων, δίνοντας στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να ζητήσουν διευκρινίσεις και πρόσθετες πληροφορίες.

Εκ μέρους του ΕΒΕΘ, χαιρετισμό θα απευθύνει ο κ. Παναγιώτης Μενεξόπουλος, Γενικός Γραμματέας του Επιμελητηρίου.

Για δήλωση δωρεάν συμμετοχής και λήψη του συνδέσμου παρακολούθησης, μπορείτε να πατήσετε στον εξής σύνδεσμο: Δηλώστε Συμμετοχή.

Επικοινωνία:
Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων ΕΒΕΘ
Τηλ.: 2310 370132 & 182
Email: publicrelations@ebeth.gr