Αγγελούδης για θαλάσσια συγκοινωνία: Ο δήμος σε συνεννόηση με πρωθυπουργό και αρμόδιους υπουργούς
Σε νέα παρέμβαση, μέσα σε λίγες ώρες, προχώρησε ο δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης, σχετικά με το σχέδιο του δήμου Θεσσαλονίκης για τη θαλάσσια συγκοινωνία και τη γραμμή τραμ, που συνάντησε τις επιφυλάξεις (κατ’ άλλους εμμέσως την απόρριψη) του υφυπουργού Υποδομών Νίκου Ταχιάου και του βουλευτή Θεσσαλονίκης της ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου.
Ο κ. Αγγελούδης, αφού ξεκαθάρισε ότι με τον νέο σχεδιασμό δεν μεταφέρονται κονδύλια από το Μετρό προς τη θαλάσσια συγκοινωνία, διερωτήθηκε γιατί «κάθε μικρό ή μεγάλο θέμα στην πόλη θα πρέπει να γίνεται εμφύλιος πόλεμος και να μην το αντιμετωπίζουμε με διάλογο και ενωμένοι». Να σημειωθεί ότι για το θέμα είχε προηγηθεί η κατάθεση ερώτησης στη Βουλή από τον βουλευτή της ΝΔ Στράτο Σιμόπουλο και η απάντηση από τον υφυπουργό Μεταφορών Νίκο Ταχιάου.
Ο δήμαρχος σε δηλώσεις του σήμερα τόνισε ότι εδώ και δύο μήνες είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με τον πρωθυπουργό και όλους αρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης.«Η θαλάσσια συγκοινωνία με την καινούργια της εκδοχή, δηλαδή ως συμπληρωματικό συγκοινωνιακό μέσο αλλά και ως ένα τουριστικό προϊόν που μετατρέπει την πόλη σε ευρωπαϊκή πόλη, είναι μια συζήτηση την οποία ανοίξαμε πριν από δύο μήνες μαζί με τον πρόεδρο της Εγνατία Οδός ΑΕ, με τον πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς», τόνισε.
Μάλιστα, ο κ. Αγγελούδης ανέφερε ότι ζητήθηκε από την κυβέρνηση –αφού της τέθηκε η καινούργια χρηματοδοτική πρόταση- να προχωρήσει η μελέτη βιωσιμότητας. «Την κάνουμε χωρίς επικοινωνιακά τεχνάσματα προκειμένου να την αποστείλουμε. Γι’ αυτό και απορώ γιατί όλος αυτός ο θόρυβος για ένα θέμα που είμαστε σε συνεννόηση, σε συνεργασία και αφορά νομίζω το καλό της πόλης», υπογράμμισε ο κ. Αγγελούδης, εξηγώντας ότι η θαλάσσια συγκοινωνία μπορεί να χρηματοδοτηθεί από την Εγνατία Οδός ΑΕ, που, όπως ανέφερε, έχει και την ευθύνη, τη νομοθετική εξουσιοδότηση, αλλά συγχρόνως και όλες τις αδειοδοτήσεις εδώ και σχεδόν δέκα χρόνια.
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης τόνισε ότι για τον δήμο παραμένει άμεση προτεραιότητα η ολοκλήρωση του Μετρό προς τα δυτικά και συγχρόνως προς το αεροδρόμιο. «Τι εμποδίζει την πόλη να έχει υψηλές πτήσεις στις διεκδικήσεις της; Τι είναι αυτό που δεν μας επιτρέπει να έχουμε και δύο και τρία συμπληρωματικά μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως συμβαίνει στις Βρυξέλλες, τη Λισαβόνα, την Πράγα με το ίδιο πληθυσμιακό μέγεθος της πόλης, ή όπως συμβαίνει στην Αθήνα που έχει Μετρό, τρόλεϊ και αστικές συγκοινωνίες;», διερωτήθηκε ο δήμαρχος.
Καταλήγοντας υπογράμμισε ότι «η πόλη έχει μια δημοτική αρχή, η οποία με σεβασμό σε όλους τους θεσμικούς φορείς συζητά και συγχρόνως με τον δικό της ευγενικό, αλλά πολύ οργανωμένο, τρόπο διεκδικεί».