Ο Πελέ “έβγαλε” 120.000$ δένοντας τα κορδόνια του!!!
Το Παγκόσμιο κύπελλο του 1970 στο Μεξικό ήταν το πρώτο που προβλήθηκε τηλεοπτικά, εκτός από πρωτοποριακό για την εποχή, ήταν και ένας νέος τρόπος διαφήμισης για όλες τις εταιρείες που είχαν ενασχόληση με το ποδόσφαιρο, δηλαδή τις εταιρείες αθλητικής ένδυσης και υπόδησης.

Στον προημιτελικό της διοργάνωσης μεταξύ Βραζιλίας και Περού έλαβε χώρα ένα περίεργο περιστατικό το οποίο ήταν μια έμμεση διαφήμιση αθλητικής εταιρείας από τον ίδιο τον Πελέ. Ο βασιλιάς του ποδοσφαίρου μπήκε στο γήπεδο με λυμένα κορδόνια έτσι λίγες στιγμες πριν την σέντρα ο διαιτητής του ζήτησε να τα δέσει.

Η κίνηση του Πελέ, “έφερε” το κοντινο του τηλεοπτικού φακού με όλους τους τηλεθεατές να βλέπουν τα PUMA παπούτσια του.Οι πωλήσεις μετά την κίνηση αυτή του Πελέ έφτασαν σε πολύ υψηλό επίπεδο, σημειώνοντας μάλιστα ρεκόρ πωλήσεων για την εταιρία μέσα σε μία χρονιά.

Ο Πελέ για αυτή την κίνηση, και για το γεγονός ότι φόρεσε σε όλη την διοργάνωση τα συγκεκριμένα παπούτσια κέρδισε 120.000 δολάρια.