Πιάνο και στο Μετρό Θεσσαλονίκης προαναγγέλλει ο Κ. Κυρανάκης – Στο τέλος Ιουλίου η επέκταση προς Καλαμαριά
Την πρόθεση του υπουργείου να τοποθετηθεί πιάνο και σε σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με αφορμή την αντίστοιχη πρωτοβουλία που εφαρμόστηκε στον σταθμό του Σταθμός Συντάγματος.
Μιλώντας στην εκπομπή NewsRoom της ΕΡΤ, ο κ. Κυρανάκης ανέφερε ότι η δράση έχει στόχο να προσφέρει μικρές στιγμές αισιοδοξίας και πολιτισμού στην καθημερινότητα των πολιτών, επισημαίνοντας ότι παρόμοιες πρακτικές εφαρμόζονται εδώ και χρόνια σε σταθμούς μετρό και αεροδρόμια σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις.
Όπως σημείωσε, η ανταπόκριση του κοινού ήταν ιδιαίτερα θετική, ενώ αποκάλυψε ότι υπάρχουν ήδη αιτήματα για την εγκατάσταση αντίστοιχου μουσικού οργάνου και στη Θεσσαλονίκη. «Το πιάνο είναι ένα όργανο που αγγίζει τον άνθρωπο και μπορεί να αλλάξει τη διάθεση κάποιου έστω και για λίγα λεπτά μέσα στην ημέρα του», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο αναπληρωτής υπουργός διευκρίνισε ακόμη ότι η τοποθέτηση του πιάνου στον σταθμό Συντάγματος πραγματοποιήθηκε χωρίς οικονομική επιβάρυνση για το Δημόσιο, μέσω συνεργασίας με τον Φίλιππο Νάκα.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην πορεία των έργων του Μετρό Θεσσαλονίκης, τονίζοντας ότι η επέκταση προς την Καλαμαριά βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών ασφαλείας. Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος είναι τα εγκαίνια των πέντε νέων σταθμών να πραγματοποιηθούν στα τέλη Ιουλίου, ενισχύοντας σημαντικά το συγκοινωνιακό δίκτυο της πόλης.
