Δίωξη για έκθεση ανηλίκου από κοινού άσκησε η εισαγγελέας εις βάρος των δύο συλληφθέντων, μετά την καταγγελία μητέρας ότι ξέχασαν για δύο ολόκληρες ώρες τη 17χρονη κόρη της, ΑμεΑ, μέσα σε λεωφορείο στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Οι δύο συλληφθέντες παραπέμφθηκαν να δικαστούν με την αυτόφωρη διαδικασία στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για έναν 58χρονο οδηγό λεωφορείου και μία 46χρονη συνοδό, εργαζόμενους και οι δύο σε κέντρο διημέρευσης και ημερήσιας φροντίδας ΑμεΑ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ