Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες σε 46χρονο και 29χρονη για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης

Δύο άτομα συνελήφθησαν τα ξημερώματα στη Θεσσαλονίκη από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων της Διεύθυνσης Τροχαίας, καθώς εντοπίστηκαν να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., πρόκειται για έναν 46χρονο άνδρα που εντοπίστηκε στον Εύοσμο και μία 29χρονη γυναίκα στην περιοχή των Σφαγείων, οι οποίοι οδηγούσαν Ι.Χ. αυτοκίνητα έχοντας καταναλώσει ποσότητες οινοπνεύματος πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια.

Σε βάρος τους σχηματίστηκε η προβλεπόμενη δικογραφία, ενώ ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες από τις αστυνομικές αρχές.