Κυριάκος Μητσοτάκης: Νέα έργα αλλάζουν τη δυτική Θεσσαλονίκη – Προχωρούν μετρό, πάρκα και μεγάλες υποδομές
Την έναρξη των μελετών για την επέκταση του μετρό προς τις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης προανήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την παρουσία του στα εγκαίνια του μουσείου «Θεσσαλονικέων Μητρόπολις» στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά.
Ο πρωθυπουργός σημείωσε ότι η επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ χαρακτήρισε προσωπική του δέσμευση την άμεση προώθηση του σχεδιασμού για τη σύνδεση των δυτικών και βορειοδυτικών περιοχών της πόλης με το δίκτυο του μετρό.
Αναφερόμενος στη λειτουργία του μετρό, τόνισε ότι έχει ήδη αλλάξει ουσιαστικά την καθημερινότητα των πολιτών, προσφέροντας ασφαλέστερες και ταχύτερες μετακινήσεις, ενώ υπογράμμισε και τη σημασία των αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκαλύφθηκαν κατά την κατασκευή του έργου.
Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στο Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά, το οποίο χαρακτήρισε έναν νέο πυρήνα πολιτισμού, πρασίνου και αναψυχής για τη δυτική Θεσσαλονίκη. Όπως ανέφερε, στον χώρο θα δημιουργηθούν επιπλέον μουσεία αφιερωμένα στον προσφυγικό ελληνισμό και την εθνική αντίσταση.
Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε και σε άλλα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη, όπως το Flyover, το νέο παιδιατρικό και ογκολογικό νοσοκομείο, το Μουσείο Ολοκαυτώματος, η ανάπλαση του συγκροτήματος ΦΙΞ και η κατασκευή νέων σχολικών μονάδων.
Όπως υποστήριξε, η δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης περνά πλέον σε μια νέα περίοδο ανάπτυξης, με σημαντικές επενδύσεις και σύγχρονες υποδομές που αλλάζουν την εικόνα της περιοχής.
«Θα έχουμε την ευκαιρία να ξαναβρεθούμε εδώ σε λίγες εβδομάδες να το εγκαινιάσουμε, για να διαμορφώσουμε εδώ, στη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπως είχαμε δεσμευτεί, μια αληθινή αστική αλλά και πολιτιστική όαση για τους εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους της», δήλωσε και πρόσθεσε:
«Ένας περίπατος στη φύση, αλλά και ένα χρήσιμο ταξίδι στη συλλογική μας μνήμη. Γιατί, όπως είπε και η Υπουργός (σ.σ.: Η Λίνα Μενδώνη), εδώ θα δημιουργηθούν δύο ακόμα μουσεία: ένα αφιερωμένο στον προσφυγικό ελληνισμό, που κατέφυγε εδώ όταν αναγκάστηκε, σε δραματικές συνθήκες, να αφήσει τις πατρογονικές εστίες του Πόντου, της Μικράς Ασίας, της Ανατολικής Θράκης, το δεύτερο μουσείο το οποίο τιμά την εθνική αντίσταση σε ένα σημείο, να θυμίσω, φυλακίσεων, βασανιστηρίων και εκτελέσεων στα χρόνια της κατοχής».
«Δημιουργούμε, λοιπόν, έναν μοναδικό πυρήνα πολιτισμού και αναψυχής εδώ στη Δυτική Θεσσαλονίκη, αλλά και ένα πόλο έλξης επισκεπτών από ολόκληρη την πόλη και τη Μακεδονία», «Η δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης, από το «αποπαίδι» της πόλης, μετατρέπεται από τον «φτωχό συγγενή» της Μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης σε έναν τόπο με δυναμική ανάπτυξη αλλά και με πολύ σημαντικές υποδομές. Είναι μια συνειδητή πολιτική επιλογή την οποία κάνει αυτή η κυβέρνηση», τόνισε με έμφαση ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
